مطمئنم کسی نیست که از موضوع یا اتفاق چند هفته پیش اتوبان بابأیی تهران بی خبر باشد. با علنی شدن این خبر یکی دیگر از تعرّضها و جنایت این رژیم رو شد و این بار توسط روضه خوان ولایت، مداح اهل بیت صورت گرفت.
شاهد ظهور سازمان یافته و جدی مداحان سیاسی در عرصههای مختلف حکومت هستیم،که با هدف جنجال برانگیز سیاسی و اجتماعی برای تخریب و جهت دادن غلط به افکار عمومی تشکیل شده اند، مداحان به شکل سیاسی از آغاز دوران جنگ ایران و عراق در وجهه اسلامی به منظور بسیج نیروها شروع به کار کردند و از دهه هفتاد در دوران خاتمی این تشکلهای موازی با بروز سیاسی بیشتر قدرت گرفتند، نیروی مهیج سازماندهی شده با مقبولیت سیاسی و دادن انگیزههای معنوی به منظور تحریک پا منبریها و شستشوی مغزی به بهانه تقدس به عنوان ابزاری به دست حاکمیت قدرت یافتند که در تمام زمینها دخالت میکنند و حتی پا را فراتر از حدشان میگذارند، و در موارد بسیاری که صدمه اصلی متوجه حاکمیت نشه و آسیب اصلی به مردم برسد جمهوری اسلامی دلیلی نمیبیند که مقابل آنها ایستادگی کند.
بپردازیم به قضیه ی مداح معروف اهل بیت، محمود کریمی، یعنی کسی که در اتوبان بابایی تهران به خودرو در حال حرکت یک زوج جوان شلیک کرده و با لات بازی و فحشهای رکیک به آن دو جوان حمله ور شده،و بعد آنها را اوباش خطاب کرده، و در جای دیگر گفتند که محمود کریمی در حال رانندگی بود و سرنشین بغل دستی به ماشین شلیک کرده،در حالی که خود شخص مضروب اسلحه را در دست محمود کریمی دیده بود.
و سوال اینجاست که چون یک مداح مورد عنایت آقاست و مورد قبول بیت رهبری، هر غلطی دلش میخواهد بکند. این مداح یعنی کریمی برای عزاداری امام حسین و اتفاقی که ۱۴۰۰ سال پیش افتاده،پسر خودش را میزند و کلی اراجیف به اسم اسلام و نوحه از خودش میبافه و اینگونه دکان حیله و حقّه بازی راه انداختهٔ، این رفتار غیر عادی طبیعتاً از عقل سلیمی برخوردار نیست،و این اخلاق و رفتار وحشیانه در کریمیها و هلالیها به راحتی قابل رویت هست.
در مورد تیراندازی مداح کریمی، هرکس که اندکی از قانون جرایی اسلام آگاهی داشته باشد،بدون هیچ شک و شبههای مداح مسلّح و تیرانداز طبق قانون همان اسلامی که این مداح روضه خوان و مدافع آن است،محارب و مفسد فی الارض به حساب میاید ( طبق قانون در مورد هفت تیر کشی و هر نوع سلاح که باعث رعب و وحشت و سلب آزادی شود و هرکس در هر کجا به روی مسلمان اسلحه بکشد محارب است و جرمش اعدام) ولی آیا قوّه قضائیه او را به این جرم محاکمه و مجازات خواهد کرد؟ مسلما خیر، و اینگونه قوّه قضائیه فاسد جمهوری اسلامی در مورد مجازات مجرمین تبعیض اعمال میکند. فردی که مورد حمله قرار گرفته در چه فضایی و تحت چه فشاری شکایت خود را پس گرفته دلیل آن هم ارادت به امام حسین بیان کرده، البته بجز این راهی نداشت، چون میدانست با چه اراذل و اوباشی طرف است و از شرّ نوچه و چاقو کشان درگاه ولایت رهبری یا سگان ولایت وقیح به اسم هواداران مداح در امان نخواهد بود،و چه کسی و چه قانونی از جان و مال و ناموس او دفاع خواهد کرد؟
آنطور که سردار رادان گفت،این یک مساله غیر عادی نبوده، چونکه مداح مجوز سلاح داشته،ولی نگفته آیا این مردک مجاز است به هرکجا و هر کسی شلیک کند؟ و یا اگر خودرو مضروب به علت شلیک منفجر میشد و مداح محل را ترک میکرد،صدای به جایی میرسید؟آیا اتهامهای اعضای سرکوب جمهوری اسلامی، مثل قتل و ضرب و جرح و محاربه که در مورد اسلحه کشی مداح بیت خامنهای به خوبی قابل اطلاق است با رضایت دادن یا بهتر بگویم رضایت گرفتن شاکی رفع میشود؟
سازمان سرکوب جمهوری اسلامی بخشها و وظایف مختلفی دارند که هرکدام وظایف خود را به خوبی میدانند و در این ۳۵ سال با همین روش بر روی تمام جنایت مال کشی کردهاند، از نیروهای عملیاتی که میزنند و میکشند و شکنجه میکنند و … و از اینجا مابقی ارگانها به طور هماهنگ کار خود را شروع میکنند و عملیات ما بعد سرکوب را اجرا میکنند تا صدای قربانی و خانوادشان به جایی نرسد، به عنوان مثال کلانتری با پیدا کردن راه حل قانونی موضوع را عادی نشان دهد،همچنین از نظر رسانهای که با داستان سرایی ,جای متجاوز و قربای تغییر خواهد کرد،و اگر در نهایت عقب نشینی نکرد به وسیله تهدید و آزار و اذیت فرد قربانی را مجبور به رضایت کرده و در نهیات موضوع را خاتمه دهند. تا زمانی که جمهوری اسلامی از پایه و اساس ریشه کن نشود، این ظلم و فساد همچنان ادامه خواهد داشت